Filter Bubbles – що це та чому важливо розширювати свої горизонти за допомогою англійської?

Filter Bubbles – що це та чому важливо розширювати свої горизонти за
допомогою англійської?

Автор: Аліса Рижкова

Filter Bubble – це теорія, згідно з якою алгоритми таких компаній як Google і Facebook показують користувачеві інформацію, спираючись на його попередню історію пошуку. У результаті веб-сайти показують тільки інформацію, яка узгоджується з минулими точками зору певного користувача. Уся інша інформація, як правило, користувачеві не виводиться, тобто ми перебуваємо в «бульбашці» своїх інтересів і поглядів на світ.

Цей термін вигадав Елі Парайзер, який написав книгу на цю тему, де пояснюється, що такі алгоритми «закривають нас від нових ідей, нових предметів і важливої інформації». Він має на увазі, що нам не дають інформацію за межами наших власних політичних і релігійних поглядів або навіть інших даних, таких як, наприклад, оновлена інформація про права жінок і права тварин.

Це не завжди погано. Filter Bubbles допомагають редагувати величезну кількість інформації, що надається онлайн, щоб показати те, що важливо для нас. Зрештою, ми не можемо обробити всі новини, які стосуються людей у Сирії, Китаї, Північній Кореї, Африці, Німеччині, Кім Кардаш’ян, а потім, нарешті, новини про нашу власну країну.

Ми – покоління з легким доступом до інформації, що дозволяє нам бачити світ із різних точок зору. Нерозумно цим не користуватися. Ми можемо розширювати свої горизонти, і найпростіший інструмент – це іноземна мова. Ти можеш шукати інформацію іншою мовою та дізнаватися світові новини одним із перших, бачити, чим цікавляться люди на іншій півкулі.

Як розширити свій світогляд і вийти з Filter Bubble?
 

Filter Bubble
 

  1. Користуватися різними ресурсами.

Даємо тобі список новинних ресурсів, які допоможуть розширити сферу інтересів і практикувати англійську:

  1. Використовувати різні пошукові сервіси.

Google, Yahoo, Duck Duck Go, Opera – кожен видасть щось нове.
 

  1. Перевіряти результати далі першої сторінки.

Перша сторінка, як правило, наповнена рекламою, а ось на другій і третій можна дійсно знайти щось вартісне.
 

  1. Знаходити нових цікавих людей і стежити за їх новинними джерелами.

Це допоможе walk in their shoes (побути на їхньому місці) і поглянути на світ з їхньої точки зору.

 

Пропонуємо подивитися анімаційне відео, яке допоможе розібратися в теоріях Filter Bubble і Echo Chamber. Що вони означають? Яке відношення це має до інтернету або, зокрема, до Facebook і Google? Як це впливає на тебе?
 

 

  • Algorithm – алгоритм
  • Data – інформація, дані
  • Close off – закрити
  • Views – погляди
  • Echo Chamber – ехо-камера
  • Limit your views – обмежити свої погляди
  • Election – вибори
  • Affect – впливати
  • Effect – ефект
  • Content – зміст
  • Generation – покоління
  • Process – обробити