Як правильно вимовляти назви найвідоміших брендів світу

Як правильно вимовляти назви найвідоміших
брендів світу

Автор: Марія Западнюк

Ми добре знаємо ці бренди, неодноразово чули їх назви у фільмах, відео та піснях, але досі робимо помилки, коли вимовляємо їх назви. Тому в цій статті ми з’ясуємо, які назви всесвітньовідомих брендів найчастіше вимовляються неправильно, та дізнаємось, як звучить назва вашого улюбленого бренду англійською. Let’s get started!

H&M

На першому місці у нас шведський бренд одягу та косметики, який виділяється своїми доступними цінами, а ще і тим, що одяг звідти ви можете побачити не тільки на звичайних модниках, а й на зірках Голлівуду. До того ж, два магазини цього бренду нещодавно відкрились в Україні, тому саме час навчитись правильно вимовляти його назву.

Отже, неправильно казати «емчендем», незважаючи на те, що зараз це дуже популярний напис на футболках ;) Треба говорити «ейч-ен-ем», саме так, без додаткового звуку «д», який багато хто вимовляє через символ «&», що означає «and». Давайте подивимося відео, щоб запам’ятати правильну вимову.

 

Tommy Hilfiger

Зізнавайтеся, прочитали як «Томі Халфігер»? Так-так, це типова помилка при вимові назви цього бренду. До речі, вам же відомо, що Tommy Hilfiger – це американська транснаціональна корпорація, будинок моди, виробник дорогого одягу, взуття, парфумерії, аксесуарів та меблів з мережею бутиків по всьому світу?

А ще цей соціально активний бренд розробив одяг для людей з обмеженими можливостями. Давайте подивимось цей чудовий ролик і запам’ятаємо, що правильно казати «Томі Хілфігер».

 

Converse

Кеди «ко́нверс» точно є, були або ж будуть у кожній гардеробній! Найстаріший та досі найпопулярніший бренд кедів у всьому світі, зокрема 60% американців мають чи мали ці кеди у своїй шафі. А ще тільки подумайте, їх дизайн зовсім не змінився від того, що був ще на початку XX століття. Тому давайте запам’ятаємо, як вимовляється ця назва.

 

Nike

З вимовою цього бренду пов’язано багато обговорень та суперечок у соцмережах, адже виходячи з того, як пишеться слово «nike», вимовляти назву було б логічно як «найк» (можна провести з аналогією до bike, strike, hike тощо), так власне і говорять в Європі і, зокрема, у Великобританії. Але в Америці ви не почуєте таку вимову, там назва цього бренду звучить як «найкі». Зважаючи на кількість мемів, коментарів та обговорень щодо правильної вимови, навіть бренд дізнався про таку проблему, тому було вирішено написати лист до співзасновника бренду Філа Найта – хто ж, як не він, розставить всі крапки над «і». У листі пропонувалось обвести правильний варіант вимови з двох транскрипцій. В результаті, таки потрібно казати «найкі».

Nike

Mercedes

«Мерсе́йдіс» чи «мерці́дес»? Обирайте перше і вимовляйте як англомовні спікери, однак будете злити німців, бо вони кажуть «мерці́дес» – саме так вимовляється назва німецького бренду в оригіналі.

BMW

З назвою цього бренду ситуація ідентична. Англомовні вимовляють як «бі-ем-дабл-ю», а от німці наполягають на тому, що назва має звучати як «бі-ем-ві́». Ну і власне, щоб не бути багатослівними, пропонуємо подивитися відео, як потрібно вимовляти назви німецьких машин англійською від харизматичного німця ;)

 

Disney

Ви точно чули про цю медіаімперію, та як щодо того, щоб вимовляти назву правильно? «Дізні» – саме таке звучить це слово англійською, але в усьому світі люди вимовляють цю назву по-різному. Давайте подивимося відео, як говорити правильно.

 

Ugg

Ugg – це модний бренд взуття та одягу, що починав свою історію з баранячих чобіт, винайдених австралійським серфером, однак зараз бренд належить американській компанії. Відомий також українським споживачам: майже у кожного хоч раз в житті були чоботи від цього бренду, а ще всі ми вимовляємо назву цього бренду неправильно, ви ж також кажете «угги»? Тому вчимося разом і запам’ятовуємо англійське «агг». Дивіться відео для того, щоб переконатися і вивчити вже зараз.

 

Versace

І остання назва італійського бренду, яку ви точно маєте вимовляти правильно. А допоможе вам у цьому наше заключне відео, там назва вимовляється таку кількість разів, яку вам варто повторити поспіль, щоб запам’ятати вимови всіх брендів, про які ми дізналися сьогодні.