Заочне навчання англійської мови – як
урізноманітнити уроки

Беручись за вивчення англійської дистанційно з великим бажанням і цікавістю, учні нерідко після кількох занять втрачають мотивацію. Багато хто помилково вважає, що так відбувається через те, що на заочному навчанні англійської мови є багато варіантів схалтурити. Адже як такого контролю над учнями немає. Але це далеко не так. Інтерес до навчання зникає через нудні й одноманітні заняття: учитель розповів матеріал, дав кілька вправ для самоперевірки, залишив домашнє завдання – на цьому все.

То на кому лежить відповідальність за втрату інтересу до уроків? У першу чергу – на викладачеві. Саме він повинен зробити кожне заняття цікавим, щоб студенти залишалися активними й були залучені до процесу. Ніхто не хоче бути просто слухачем і робити записи в блокноті. 

Заочне навчання англійської мови – як урізноманітнити уроки

Заочне навчання англійської мови – формат дистанційних занять, які дають можливість перевірити різні методики подачі матеріалу. Вони не тільки допомагають студентам краще вивчити правила і запам'ятати нові слова, а й мотивують їх займатися старанніше. Можна випробувати вже давно перевірені способи, але і впровадити свої прийоми. Тому викладач може не бояться експериментувати. Навіть якщо якийсь метод виявиться менш ефективним, це все одно допоможе урізноманітнити заняття. 

 

Заочне навчання англійської мови – хороший досвід для викладачів, які шукають нові підходи до роботи. Якщо ви хочете надихати своїх учнів, то можете спробувати такі способи проведення онлайн-уроків.

  1. Додайте інтригу у ваші заняття. Вчитися може бути дуже цікаво, коли студенти не знають, чого очікувати. На початку уроку розкажіть учням, що на них чекає сюрприз. Протягом заняття робіть підказки, після кожного завдання натякайте на те, що загадковий сюрприз вже дуже скоро. У якості такого сюрпризу може бути лотерея зі справжніми призами, змагання між студентами тощо. Це цікавий спосіб зробити ваш урок цікавим та інтерактивним. Ви помітите, що учні дійсно з нетерпінням чекають, щоб дізнатися, що вони будуть вивчати далі.
     
  2. Не йдіть строго за навчальними матеріалами, шукайте додаткові джерела з інформацією. Важливо повторювати навчальний матеріал, але намагайтеся не повторювати його дослівно, намагайтеся подати інформацію інакше. Це також стане вам у пригоді під час перевірки студентів на розуміння і знання матеріалу. Є цікавий метод повторити з учням пройдене. Студенти малюють піраміду і записують три речі, які вони дізналися, дві речі, які вони вважали цікавими, і одне питання, яке у них ще залишилось. Так викладачеві стане зрозуміло, який матеріал учні засвоїли краще, що їм було вивчати найцікавіше, а які моменти необхідно ще підтягнути. 
     
  3. Зробіть ваші уроки інтерактивними. Лекції – не найефективніший спосіб утримати інтерес студентів. Зробіть заочне навчання англійської мови двосторонньо активним, проводячи практичні уроки, в яких беруть участь усі. 

Протягом десятиліть викладачі пробували нові стратегії навчання, щоб тримати своїх учнів у тонусі та надихати їх вчитися. Хоча деякі методи зазнали невдачі, інші виявилися вельми ефективними. Тож ризикуйте і пробуйте нове!